Πέμπτη 30 Απριλίου 2009

ΤΟ ΤΡΙΠΛΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥ



Για μένα υπάρχει ακόμη το πρόβλημα της υπερβολικής κατανάλωσης δύναμης καθώς προσπαθώ να προσεγγίσω τον καθένα σας και να σας μελετήσω κατά ορισμένα διαστήματα.

Είναι το μακράς πνοής έργο

- της ανάγνωσης των διανοιών σας,

- της εξέτασης του φωτός σας και

- της ζωογόνησης της αύρας σας.

Δεν υπήρξε μέχρι τώρα παρόμοιο πρόβλημα για τους Δασκάλους της Ανατολής, εκτός από σπανιότατες περιπτώσεις.

Όσοι εργάζονται τώρα στο σύγχρονο κόσμο υπό τους Διδασκάλους της Σοφίας έχουν υποστεί

- μια προκαταρκτική διαδικασία συντονισμού και

- μια εκγύμναση στη δεκτικότητα στη διάρκεια μιας ή περισσότερων προηγούμενων ενσαρκώσεων.

Μην ξεχνάτε λοιπόν ότι κι εγώ έχω ένα πρόβλημα που είμαι πρόθυμος να αναλάβω για χάρη ενός κόσμου που βρίσκεται σε ανάγκη και σαν συνεισφορά στην επιτάχυνση της έλευσης μιας νέας και καρποφόρου εποχής.


ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ

Ας διευκολύνουμε λοιπόν ο καθένας μας τις προσπάθειες του άλλου.




ΠΑΡΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ



Δεν υπόσχομαι γρήγορα αποτελέσματα.

Δεν αναλαμβάνω να σας προκαλέσω θεαματικές ανελίξεις.

Τα αποτελέσματα εξαρτώνται απόλυτα από σας.

Εξαρτώνται απ'

· την υπομονή σας,

· την ακρίβειά σας στις λεπτομέρειες,

· την πειθαρχία που είστε πρόθυμοι να επιβάλλετε στη ζωή σας και

· την αυτοπαραγνώρισή σας.

Σας παρακαλώ

· να αφήσετε τα αποτελέσματα κατά μέρος και

· να εργασθείτε χωρίς προσκόλληση

γιατί δεν ξέρετε ποιοι ακριβώς είναι οι στόχοι μου για σας·

σας παρακαλώ

· να εγκαταλείψετε τη συνεχή αυτοανάλυση που είναι ένα τόσο έντονο χαρακτηριστικό

του ενδοστρεφούς κι όμως φιλόδοξου Δυτικού μυστικιστή…




ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ

ΣΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ


Ποια είναι λοιπόν η θέση μου;

Ότι εγώ, ένας από τη μεγάλη ομάδα των μαθητών που, απ' τον ταπεινότερο ζηλωτή μέχρι το ανώτατο Μέλος της Ιεραρχίας συνδέουν την ανθρωπότητα με το πνευματικό βασίλειο,

μπορώ

· να σας διδάξω τους αρχαίους κανόνες και

· να σας δώσω υποδείξεις

ώστε

· να μπορέσετε να ταξιδέψετε πιο γρήγορα πάνω στην Ατραπό και

· ν' αποκτήσετε μεγαλύτερη χρησιμότητα για τους συνανθρώπους σας.

Δεν υπάρχει το ελάχιστο ίχνος αυταρχικής διακήρυξης από ένα μέλος της Ιεραρχίας που πρέπει να υπακούσετε και του οποίου ο λόγος είναι αλάθητος.

Να το θυμάστε αυτό, αλλιώς

· η εργασία δε θα είναι δυνατή,

· στοιχεία κινδύνου μπορεί να εισδύσουν κι

· η τωρινή προσπάθεια να καταλήξει στο μηδέν.

Η ανωνυμία μου διατηρήθηκε πάντα και θα συνεχίσει να είναι έτσι, αν και μέλη αυτού του ομίλου μαθητών γνωρίζουν ποιος είμαι.

Με γνωρίζετε σαν ένα δάσκαλο, σαν ένα Θιβετανό μαθητή και σαν μυημένο ενός ορισμένου βαθμού,

χωρίς να έχει ο βαθμός αυτός καμιά απολύτως σημασία για σας.

Η διδασκαλία που θα σας δώσω είναι που έχει σημασία.

Είμαι ένας μυημένος στα μυστήρια της ύπαρξης.

Αυτή η δήλωση δίνει από μόνη της πληροφορίες σ' εκείνους που γνωρίζουν.

Ξέρετε επίσης ότι βρίσκομαι σε ένα ανθρώπινο σώμα και κατοικώ στη βόρεια Ινδία.

Αυτά είναι αρκετά κι ας μη σας τυφλώνει στη διδασκαλία η περιέργεια.



ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΕΓΧΕΙΡΗΜΑ

Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΑΦΕΑΥΤΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ


Αντιμετωπίζουμε μαζί ένα πνευματικό εγχείρημα.

Όλοι σας χωρίς καταναγκασμό και θεληματικά δείξατε την προθυμία σας να προχωρήσετε σε μια εντονότερη πνευματική ζωή.

Αυτό πρέπει να το κάνετε

- με την ελευθερία των ψυχών σας και

- με τη δύναμη της διάνοιάς σας.

1. Θα ακολουθήσετε εκείνες τις οδηγίες που σας φαίνονται λογικές κι ορθές αλλά, αν διαλέξετε να τις ακολουθήσετε, θα προσπαθήσετε να εκπληρώσετε τις απαιτήσεις με ακρίβεια.

2. Θα αναλύσετε και θα εξετάσετε τις οδηγίες που υπαγορεύω κατά καιρούς και δε θα δεχθείτε καμιά πίστη στη λεκτική τους έμπνευση. Η γλώσσα πάντα δυσκολεύει και περιορίζει.

3. Θα οδηγηθείτε επίσης στην εργασία σας ανάλογα με την υγεία και τις περιστάσεις και θα θυμάστε πάντοτε ότι οι Διδάσκαλοι γίνονται με την επίτευξη της κυριαρχίας κι όχι με την υπακοή σε οποιοδήποτε πρόσωπο.

4. Θα θυμάστε ότι εγώ, ο δάσκαλός σας, δεν έχω συνεχώς επίγνωση της φυσικής σας κατάστασης ή των καθημερινών σας πράξεων. Δεν ασχολούμαι με τα ζητήματα της προσωπικότητας κι οι παραπλανημένοι ζηλωτές που ισχυρίζονται ότι οι Διδάσκαλοι τους λένε πάντα τι να κάνουν και τους καθοδηγούν στις προσωπικές τους υποθέσεις, βρίσκονται ακόμη μακριά απ' το βαθμό της αποδεγμένης μαθητείας.

5. Θα θυμάστε ότι το φως θα λάμψει στο νου που αυτοελέγχεται και είναι απαλλαγμένος απ' τη νοητική κυριαρχία ενός άλλου νου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου